Regulamin pralni Eko-Perfekt
- Usługę prania dywanów wykonuje firma EKO-PERFEKT.
- Opłaty za usługi świadczone przez pralnię określone są w Cenniku.
- Za transport dywanów (odbiór i zwrot wypranego dywanu pod wskazany adres) pobierana jest dodatkowa opłata zgodna z Cennikiem.
- Transport dywanów realizowany jest na terenie Józefowa i okolic w obrębie 10 km.
- Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
- Opłata za usługę prania dywanów pobierana jest w całości w momencie zwrotu Klientowi przedmiotu wykonanego zlecenia.
- Jeśli Zleceniodawca nie odbierze dywanów w czasie 14 dni od daty ustalonego odbioru, zostaje obciążony kosztami składowania w wysokości 1 zł za każdy kolejny dzień.
- Termin wykonania usługi wynosi 7 dni.
- Pralnia zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu wykonania usługi.
- Pralnia ma prawo odmówić wykonania usługi.
- Pralnia nie odpowiada za rzeczy pozostawione w dywanie.
- Pralnia nie gwarantuje 100% usunięcia przykrych zapachów (np. mocz, wymiociny).
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, w szczególności z: bejcy, rdzy, wosku, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tanina, tłuszcze, napoje energetyzujące).
- Przy oddawaniu dywanu do punktu pośredniczącego lub pralni, klient zobowiązany jest poinformować obsługę o wszelkich nietypowych zabrudzeniach dywanu, takich jak mocz, wymiociny czy pleśń.
- Klient zobowiązany jest również do poinformowania obsługi punktu o wcześniejszym czyszczeniu dywanu ręcznie (środkami typu Vanish, Dywan Lux, itp.) oraz o ewentualnych uszkodzeniach.
- Obszary o ciemniejszych odcieniach na chodnikach z włókna polipropylenowego oraz chodnikach typu shaggy są wynikiem uszkodzenia runa w czasie intensywnego użytkowania. Nie jest to jednocześnie błąd powstały w czasie prania dywanów.
- Wpływ promieni UV powoduje, że dywany blakną tracąc swój oryginalny kolor. Po wypraniu różnice w kolorystyce dywanów mogą się dodatkowo pogłębić.
- W przypadku zagubienia lub uszkodzenia powstałego z winy pralni EKO-PERFEKT, Klient otrzymuje stosowne odszkodowanie (max. do wysokości 300 zł.) Wyższe roszczenia realizowane są przez ubezpieczyciela.
- Wszelkie roszczenia dotyczące usługi prania dywanów należy kierować do firmy EKO-PERFEKT lub punktu pośredniczącego.
- Reklamacje należy kierować max. do 48 godzin od odbioru dywanu przez Klienta.
- Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej i rozpatrywane są w ciągu 14 dni licząc od daty jej złożenia.
- Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie rachunku za wykonaną usługę.
- Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku zapłaty za usługę.